Optimering af service funktionen skaber bedre overblik og øger kundetilfredsheden

AD HOC Service Management løsninger sikrer dig højest Return on Investment (ROI) og brugervenlighed i absolut verdensklasse.

Kundetilpassede Management værktøjer

 

Aventor’s egenudviklede Service Management løsninger hedder AD HOC og bygger på adskillige års erfaring, kompetenceopbygning og videnindsamling.

AD HOC løsningerne hjælper til at forbedre kommunikationen mellem service-afdelingen og dens kunder. Det være sig interne som eksterne kunder. Løsningerne sammensættes af en grundplatform og intelligente moduler, som giver adgang til netop de værktøjer og funktioner, der svarer til service funktionens behov. Det skaber overblik og tryghed.

Opstarts- og implementeringsomkostningerne er til at overskue og de organisatoriske fordele er næppe til at overse. Så hvis du er på udkig efter en effektiv og fleksibel Service Management løsning, er det i al beskedenhed en god idé at kigge nærmere på AD HOC.

Du risikerer højest at spare penge og opnå større kundetilfredshed.

 

AD HOC IT | AD HOC FM | AD HOC Customize